Ακυρώσεις
Η οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας σας, θα πρέπει να γίνεται εγγράφως με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@doncapone.gr η στο dcap.coffeewater@yahoo.gr και τηλεφωνικά στο 2621 3010178
Eπιστροφές προϊόντων
Επιστροφές γίνονται δεκτές , εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία.
Θα πρέπει να συνοδεύονται με την απόδειξη λιανικής πώλησης η το πιστωτικό τιμολόγιο εάν πρόκειται για επαγγελματία. θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 2621 301078 και εγγράφως με ηλεκτρονικό μήνυμα στο info@doncapone.gr η στο dcap.coffeewater@yahoo.gr αναφέροντας ημερομηνία αποστολής, αριθμό παραστατικού αγοράς και την αιτιολογία της επιστροφής εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής σας.
Καμία επιστροφή δεν γίνετε δεκτή εκτός συνεννόησης με την εταιρία μας. H επιστροφή των χρημάτων σας, θα ολοκληρωθεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε πίστωση για οποιαδήποτε άλλη αγορά επιθυμείτε.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της doncaponeshop.gr
Σε περίπτωση που θα παραλάβει διαφορετικό προϊόν ή διαφορετική ποσότητα από αυτήν που έχει παραγγείλει ο πελάτης. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση η συσκευασία του προϊόντος είναι κατεστραμμένη , ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων , και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την doncaponeshop.gr, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με προϊόν που θα επιλέξει ο πελάτης, αλλιώς σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε την αξία. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η doncaponeshop.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος. Δεν επιστρέφονται δαπάνες μεταφορικών και παράδοσης και ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρέλαβε το προϊόν και ζήτησε την υπαναχώρηση. ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε: Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
*Το κόστος των μεταφορικών, των επιστρεφόμενων προς την εταιρεία προϊόντων,των οποίων την ευθύνη του λάθους έχει η εταιρία, επιβαρύνει και μόνον την εταιρεία.
*Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων από λάθος του αγοραστή επιβαρύνουν τον αγοραστή.